Relaxační část programu Aktivní senior ​
Začínáme 5.10.2016!
Každou středu od 13.00 do 14.30 hodin
​(vyjma svátky a prázdniny - aktuálně sledujte zde)

Pokud dáváte přednost relaxaci, máte příležitost strávit hodinku
a půl v našem wellness centru s využitím čtyř saun - finské, turecké, bylinné a balnária, ochlazovacího centra, klidné atmosféry odpočívárny,
slané vířivky a v neposlední řadě prostoru wellness baru nebo terasy. 

VSTUPNÉ: zvýhodněné 100 Kč

Od saunování můžete očekávat změnu životního běhu všedních dnů, setkání s novými lidmi, ale také pozitivní vliv na celý organismus. Saunování pozitivně ovlivňuje např. pokožku, kdy dochází
​k dostatečnému prokrvení, kůže je pružnější, hladká a zbavená povrchních šupin. Posiluje také imunitní, respirační i kardiovaskulární systém, dochází k celkovému uvolnění a posílení psychické pohody.


SAUNOVACÍ DESATERO PRO SENIORY

  1. Udělejte si dostatek času. Do sauny nechoďte příliš unavení, hladoví ani přejezení a už vůbec ne nemocní. Řiďte se pokyny obsluhy wellness.
  2. V šatně odložte vše, vezměte sebou pouze plavky (ženy pouze dvoudílné), mycí potřeby, prostěradlo a ručník.
  3. Ve  sprše omyjte celé tělo bez plavek teplou vodou a mýdlem, je vhodné si namočit i  vlasy. Šamponem vlasy umýváme až před posledním vstupem do prohřívárny či před odchodem do odpočívárny.
  4. Před vstupem do prohřívárny se osušte ručníkem. V sauně ležte na prostěradle – ať sedíte či ležíte, vždy mějte prostěradlo pod celým povrchem těla a to z důvodu dodržení hygienických standardů prostředí v prohřívárnách.
  5. Při pocení si masírujte kůži končetin i trupu prsty, dlaní, žínkou či kartáčem. Kartáčování provádějte na své osušce nebo až pod sprchou. Zajistěte, aby Vaše kartáčování nikoho nerušilo.
  6. Uvolněte se, dýchejte zvolna, zbytečně nemluvte. Ostatní si přišli do sauny odpočinout a Váš hovor je může velmi rušit. 
  7. Po odchodu z prohřívárny pod vlažnou sprchou opláchněte pot a drobné částečky kůže a teprve potom se začněte POZVOLNA
    A POSTUPNĚ ochlazovat - proudem studené vody ve sprše, pobytem na studeném vzduchu nebo postupným ponořením
    do ochlazovacího bazénku. NIKDY DO OCHLAZOVACÍHO BAZÉNKU NESKÁKEJTE! Ochlazování má být dlouhé tak,
    jak je Vám to příjemné. Nadměrné ochlazení není vhodné.
  8. Proceduru vyhřátí - ochlazení, opakujte alespoň třikrát (ne více než 5x), vždy s krátkou pauzou (10 minut) mezi jednotlivými cykly
        1x – iritační – pro povzbuzení organizmu na další činnost
        2x – tonizační – otužující, výborná v kombinaci s následnou procházkou na čerstvém vzduchu
        3x – relaxační – vhodná na závěr náročného dne
        4-5x – únavová – navodí příjemnou únavu a následný kvalitní spánek
        6 a více se nedoporučuje
  9. Po posledním ochlazení před odchodem do odpočívárny se opláchněte vlažnou vodou, není již třeba používat mýdlo.
  10. Skončíte-li saunování, chvíli si odpočiňte (zejména po více než trojí výměně horka a chladu). Dejte si lehké jídlo. Doplňte vypocenou vodu, sůl a vitamín C přírodními ovocnými šťávami. Alkohol vynechte, ruší účinek saunování!

Copyright ©2015 Aquapark Uherské Hradiště

web by icard.cz